loading...
پینارتنها ترانه ی زندگیم♥دوست داشتم♥دارم♥وخواهم داشت♥
بهنام بازدید : 4 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

به تو تقدیم میکنم تمام احساسات دورنم را که مشتاقانه تو را طلب میکنند.

 
 

به تو تقدیم میکنم لحظه لحظه های دلتنگی ام را که به وسعت تمام روزهایی

 
 

است که بی تو سرکردم.

 
 

وبه تو تقدیم میکنم عشق را که در تپشهای قلبم و دراشتیاق چشمان همیشه

 
 

منتظرم یافتم.

 
 

این ارزشمندترین هدیه من به توست   گوشه ای از قلبت پناهش ده وبا

 
خورشید مهربانی ات نگهبانش باش. همیشه در خاطرم خواهی ماند
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 250
  • کدهای اختصاصی
    10

    عکس قلب های زیبا و عاشقانه (4)

    10

    عکس قلب های زیبا و عاشقانه (4)

    10

    عکس قلب های زیبا و عاشقانه (4)