loading...
پینارتنها ترانه ی زندگیم♥دوست داشتم♥دارم♥وخواهم داشت♥
بهنام بازدید : 4 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

برای تویی که تنهایی هایم بر از یاد توست
                          برای تویی که قلبم منزلگه عشق توست 
برای تویی که احساسم از ان وجود نازنین توست
                  برای تویی که چشمانم همیشه به راه تو دوخته است
برای تویی که هر لحظه دوریت برایم مثل یک قرن است
                                    برای تویی که عشقت معنای بودنم است
برای تویی که غمهایت معنای سوختنم است

            برای تویی که ارزوهایت ارزویم است
برای تو زندگی میکنم ، به عشق تو نفس میکشم ، بدون تو میمیرم
برای تو مینویسم ، از عشقت و آن قلب مهربانت
مینویسم که دوستت دارم برای همیشه و تا ابد
تویی زیباترین زیبایی ها ، تویی مظهر خوبی ها ، این تویی همان لایق بهترینها.
تویی تنها بهانه نفس کشیدنم ، این تویی تنها ترانه زندگی ام
تویی یک عشق جاودانه ، خیلی دوستت دارم صادقانه

این دفعه مینویسم برای تو آره برای خودت
نمیدونم چطوری احساسمو توی این خطوط جا بدم نمیدونم چطوری بگم که بفهمی چقدر دوستت دارم
شاید فکر میکنی بچه ام و معنی عشقو نمیفهمم
ولی اشتباه میکنی باور کن دارم عشقو با تمام وجودم حس میکنم
عشقی که خودت بهم دادی
کاش میشد خودت از آتیشی که توی قلبم به پا کردی با خبر میشدی
چی میشد همه عاشقا به عشقشون میرسیدن؟
چی میشد خونه ی دل همه آدما خالی از غم بود؟
چی میشد میدیدمت؟
توی چشات زل میزدم و میگفتم چقدر دوستت دارم
کاش میشد دستای گرمت دستای سردمو لمس کنه
کاش میشد بی تو نفس نکشم
یا کاش خدا همه ی فاصله هارو از بین میبرد
ولی مهم نیس چشم به راهتم حتی تا آخر عمرم
میدونم میای
میدونم بلاخره روزی میرسه که با تو نفس میکشم
روزی میرسه که سرمو از روی شونه های تو برنمیدارم
روز میرسه همه واسه اینکه عاشقت شدم تحسینم میکنن
تو بهترین اتفاق زندگی منی
هیچوقت از دستت نمیدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 268
  • کدهای اختصاصی
    10

    عکس قلب های زیبا و عاشقانه (4)

    10

    عکس قلب های زیبا و عاشقانه (4)

    10

    عکس قلب های زیبا و عاشقانه (4)