loading...
پینارتنها ترانه ی زندگیم♥دوست داشتم♥دارم♥وخواهم داشت♥
بهنام بازدید : 4 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

روزی پسری دختری را دید که خیلی ساکت هست گفت:چرا ساکت هستین؟

دخترک با چشمانی پر از اشک جواب داد:من عاشق پسری هستم و اون پسر نمیدونه عاشقش هستم.

پسرک گفت:من هم عاشق دختری هستم که خیلی هم دیگه رو دوس داریم و یک سالی هست که عاشق هم دیگه هستیم.

دخترک با چشمانی پر از اشک به پسرک گفت:خوش به حال تو.

دخترک گفت:میتونیم باز همدیگه رو ببینیم؟

پسرک جواب داد:بله.

باهم قرار گذاشتن که روز پنجشنبه همدیگه رو ببینن.وپسرک رفت.

دخترک تا اون روز خیلی انتظار میکشید.

اون روز فرا رسید،ودخترک رفت همون جا؛ولی پسرک نیومدچون برای پسرک مهمون اومدنتونست بره.

دخترک ناراحت رفت خونه,وچن روز بعد پسرک و دخترک همدیگه رو دیدن دخترک با چشمانی پر از اشک اومد پیش پسر و به پسرک گفت:

چرااون روز نیومدی؟

پسرجواب داد:مهمون اومد نتونستم بیام شرمنده...

دخترک گفت:میخوام یه چیزی بهت بگم!

پسر گفت:بگو میشنوم!

دخترک گفت: من عاشقت شدم.درحالی که پسرک عاشق دختر دیگر بود و دید دخترک بعد اون روز خوشحالی در چشمانش دیده میشه درخواست اورا قبول کرد.

پسرک شماره ای به دخترک داد,گفت:هروقت خواستی به این شماره زنگ بزن.

دخترک بعد از چن روز به پسرک زنگ زد؛پشت گوشی گریه میکرد.

پسرک گفت:چی شده؟

دخترک گفت:عشقم کجا بودی دلم برات تنگ شده اگه یه روز صداتو نشنوم میمیرم.

دخترک هرروز به پسرک زنگ میزدوبا پسرک دردودل میکردوبه پسرک میگفت عاشقشه و دوسش داره وتا آخرش باهاشه.

درحالی که پسرک تا اون روزا معنی عشقو نفهمیده بود؛و همیشه عشق رو مسخره میدونست.

روزی دخترک برای پسرکsmsدادوبرای پسرک نوشته بود:هیچ وقت تو هر شرایطی تنهام نذار.

پسرک هم در جوابsmsگفت:من هیچ وقت تورو تنها نمیزارم فراموش نمیکنم حتی اگه تو منو تنها بزاری و فراموشم کنی.

یه روز پسرک نشسته بود یکدفعه یهsmsاز طرف دختره براش اومد؟!

دخترک نوشته بود:لطفا تورو خدا مزاحمم نشید.

پسرک وقتی smsرو میخوند بغض جلو چشماشو گرفته بود؛دخترک چرا بهش گفته مزاحمش نشه،آخه اون که کاری نکرده بود.؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پسرک به خاطر دخترک از عشقش که یک سال باهاش بود گذشته بودبه خاطر اینکه دخترک شاد بشه از عشقش گذشت.

واینطوری شد که دختری که یه روز میگفت عاشق پسره و دوسش داره وتنهاش نمیزاره ولش کردو رفت.

پسرک بعداز اون روز اصلا زندگی براش معنایی نداشت،وپسرک هنوز منتظر دخترک استتا از اون خبری بشه ولی دخترک پسرک را فراموش کرده پسرک هروز براش مث یک سال میگذره که آیادخترک برمیگرده؟آیا اون کسی که میگفت عاشقتم و همه جا تا آخرعمرباهاتم برمیگرده؟پسرک هر روز حالش بدتر میشه چون عشقش ترکش کرده و رفته پسرک تنها سوالی که تو دلش باقی مونده اینه که چرا رفت.

پسرک بازیچه ی دست این و اون شد و این شد سرنوشت این پسر18ساله که هیچکس باورش نداشت و دوسش نداشت.

پسرک خواب به چشاش نمیاد هر شب جز اشک و غم و غصه کاری از دستش ساخته نیست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 255
  • کدهای اختصاصی
    10

    عکس قلب های زیبا و عاشقانه (4)

    10

    عکس قلب های زیبا و عاشقانه (4)

    10

    عکس قلب های زیبا و عاشقانه (4)